نظام مهندسی سيستم


مهندسي سيستم‌ها مجموعه‌اي از رويه‌ها و فرآيندهاي مناسب در طول پروژه براي اطمينان از مديريت همه‌جانبه بر فرآيند طراحي تا محصول نهايي است. اين رويه‌ها و فرآيندها در تمام دوره‌ي عمر محصول از مرحله شناخت نياز تا مرحله وارهايي را شامل مي‌شود به طوري كه سازمان از تبديل صحيح الزامات مشتري به الزامات فني که در محصول مورد نظر متبلور مي گردد اطمينان حاصل نمايد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مهندسي سيستم در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


نظام مهندسی كيفيت


نظام مديريت كيفيت و كاهش هزينه وظيفه مدیریت و راهبری استانداردهای سیستمی( نظیرISO9001 ، ISO17025) و استانداردهای محصولی( مانند DOA, TC, STC, PMA ,POA, MOA ) بمنظورحرکت سازمان در مسیر تعالی( مدل EFQM) از طريق افزايش مستمر كيفيت همزمان با كاهش منطقي هزينه ها ، تدوین شناسنامه سنجه ها و شناسنامه ابتکارات کلیدی و تضمین مرغوبیت را بر عهده دارد. همچنين اين اقدامات منجر به همسوسازي برنامه ریزی استراتژیک و به روز آوری ارکان جهت ساز سازمان ( از قبيل چشم انداز، ماموریت و ارزش ها) و روش های اجرائی ِجاری سازی استراتژی در سازمان مي گردد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مهندسي كيفيت در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


نظام مهندسی مجدد


مهندسی مجدد یعنی دگرگون سازي. دگرگونی در ذهن ، در طرز تفكر و نگرش مدیران و کارکنان سازمان، در فرهنگ و نظام ارزشی، در فرآيندها و پردازش ها ، در ساختارها و سازماندهي و در روش استفاده از فناوري در سازمان. نظام مهندسي مجدد نه تنها به تحولات جديد در حوزه هاي كسب و كار توجه دارد بلكه فرآيند را به گونه اي طراحي مي كند كه پذيراي فناوري ها در آينده نيز باشد همچنين اين امكان را پيش بيني مي كند كه فرآيندها مجدداً و مستمراً مهندسي شوند.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مهندسي مجدد در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


نظام توسعه محصول


نظام توسعه محصول فرآيندي است هشت مرحله اي شامل طرح ريزي پروژه، تدوين الزامات پروژه ، طراحي مفهومي ، طراحي مقدماتي ، طراحي تفصيلي ، مونتاژ ويكپارچه سازي ، تست وتحليل و انتقال كه از طريق آن سازمان مي كوشد ضمن كاهش ريسك ، الزامات موفقيت يك محصول و يا هدايت سازمان به سمت ارائه محصولات جديد و يا بهبود يافته را رعايت يا فراهم كند.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام توسعه محصول در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


نظام آینده پژوهی


آينده پژوهي عبارت است ازمطالعه نظام مند آینده هاي ممکن، محتمل و مرجح از طريق بررسي عوامل شكل دهنده آينده (پيشران ها ، روندها ، رويدادها و تصاوير). به عبارت ديگرآينده پژوهي ، مهندسي هوشمندانه آينده مطلوب جهت تحقق اهداف بلندمدت و ميان مدت است. نظام آينده پژوهي ، فرآيندي است كه از طريق شناسايي نظام‌مند روندهاي توسعه علوم، فناوري، اقتصاد، محيط زيست و جامعه به تدوين سياست‌ها و طرح‌هاي استراتژيک و اتخاذ تصميم‌هاي مربوط به تحقيق ، توسعه و کاربرد در زمينه‌هاي مورد نظر مي پردازد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام آینده پژوهی در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.

مدیریت فناوری


به هر اقدامی که انسان از طريق آن دانش ، تجارب و مهارت را تبدیل به محصول و یا خدمات نماید، فناوری می گویند. نظام مدیریت فناوری به سازماندهي و مديريت فعاليتهاي سازمان در چهار حوزه اصلي انسان افزار ، دانش افزار ، سازمان افزار و سخت افزار مي پردازد و سعی دارد تا این اقدامات را با ایجاد هماهنگی و تعامل بین اجزای فناوری، مبدل به فرآیندی نظام مند نماید ، تا محصول یا خدمات با کارایی بالا به جامعه عرضه گردد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديريت فناوري در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


مدیریت منابع


نظام مديريت منابع ، به نظامي اطلاق مي شود كه كليه منابع درون سازماني و برون سازماني را در حوزه هاي مختلف منابع مالي ، انساني ، دانشي ، فني وتجهيزات در راستای کسب توان مناسب رقابتی سازماندهي و مديريت مي نمايد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديريت منابع در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


مدیریت ریسک


مديريت ريسك یک فرآیند توسعه و مستندسازی سازمان یافته، جامع و تعاملی است كه شامل روش هایی برای شناسایی و رهگیری نواحی ریسک ، توسعه برنامه های اداره ریسک ، اجرای ارزیابی های مستمر ریسک جهت تعیین چگونگی تغییر ریسک ها و تخصیص منابع کافی مي باشد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديريت ريسك در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


مدیریت دانش


مديريت دانش به معناي كشف ، ثبت ، نگهداري ، بازيابي و در دسترس قرار دادن نظام مند اطلاعات ، تجارب ، اندوخته هاي علمي و دانش ضمني در سازمان است به گونه اي كه بتوان آنرا در قالب دانش آشكار مورد استفاده افراد و بخشهاي مرتبط جهت افزايش بازدهي و كارايي ايشان قرار دهد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديرت دانش در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


مدیریت استعداد


نظام مدیریت استعداد و سرمايه هاي فكري، از طريق شناسايي استعداد هاي بيرون و درون سازمان ، به طرح ريزي فرآيندهاي جذب ، نگهداشت ، ارزيابي ، ارتقاء ايشان مي پردازد و به سازمان اطمینان می دهد که افراد شایسته با مهارتهای مناسب، در جایگاه مناسب شغلی در جهت دستیابی به هدف های مورد انتظار کسب و کار قرار گيرند. این نظام در چهار حوزه اصلی جذب استعدادها، همسو سازی ، نگهداشت استعدادها و توسعه استعدادها فعالیت دارد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديريت استعداد در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


مدیریت اسناد


نظام ثبت و بازيابي اسناد و مدارك و گواهينامه ها ، نظامی است بر پایه استاندارد های مستند سازی که به تولید، نگهداشت، انتشار، جاری سازی، بازنگری و پیگیری کلیه اسناد و مدارک فنی و غیر فنی می پردازد. مرکز اسناد در هر سازمان حافظه مکتوب و قابل دسترسی ( با دسترسی محدود)، بازیابی و پیگیری هر سازمان در هر زمینه ایی می باشد ، به گونه ایی که هر سندی(فنی و غیر فنی) فقط از کانال مرکز اسناد به سازمان وارد یا خارج خواهد شد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديريت اسناد در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.


مدیریت پروژه


نظام مدیریت پروژه تضمين كننده فرآيند برنامه ریزی و هدایت پروژه در چارچوب زمان ، هزینه و کیفیت مطلوب به سوی ایجاد نتایج مشخص و دستيابي به اهداف تعيين شده آن است. مدیریت پروژه سعی دارد تا با استفاده درست از منابع ، نتایج مشخص و مورد انتظار را با هزینه توافق شده قبلی در موعد مقررتحویل دهد.

ازمــا بخواهیـــد...


طراحی، استقرار ، پایش ، عارضه یابی ، مشاور ه و آموزش نظام مديريت پروژه در سازمانها و بنگاه هاي كسب و كار.